Barbara Beskind (91) dolazi jednom nedeljno u svoju kancelariju u Silikonskoj dolini. Posao je dobila pre dve godine
Danas se dosta govori o tzv. srebrnoj ekonomiji i o radnim mestima koje bi ta nova ekonomija/industrija za stare mogla da otvori u budućnosti.
- Pročitajte serijal tekstova: „Kako srebrnu ekonomiju pretvoriti u prednost budućeg sveta„
I zaista, postoji pravo tržište koje se proteže od Evrope, Kine, Japana do Sjedinjenih Američkih Država. Biće neophodno da se osmisle nove usluge, novi proizvodi, drugačija odeća, nova vrsta nameštaja itd.
- Nove ideje, za novo doba – tekstovi o inovativnim proizvodima koji prate potrebe tržišta
Ukratko, treba iznova osmišljavati svakodnevicu kako bi se ona prilagodila starima na način da starost ne bude stigmatizovana.
SAD daju dobar primer otvorenost duha… Naime, pojedini dizajneri su prilično kompetentni da zamisle i stvore proizvode za osobe koje će u budućnosti pripadati generaciji trećeg doba, ali ipak, ko bolje od starije osobe zna šta je starima zaista potrebno?
Zato je Ideo, startap kompanija iz Silikonske doline, upravo angažovao Barbaru Beskind, ženu kojoj je 91. godina, kao konsultanta i dizajnera proizvoda za starije osobe.
Stvari su se odvijale sasvim spontano: devedesetogodišnjakinja je samoinicijativno aplicirala za posao nakon što je odgledala televizijsku emisiju o firmi. To je bilo pre dve godine.
Od tada, ova starija dama, uprkos slabom vidu, dolazi jednom nedeljno u svoju kancelariju gde dizajnira i daje savete o proizvodima za seniore.
Kako prenosi Senioractu, ona je u nedavnom intervjuu izjavila: „Starenje pomaže da se razmišlja van ustaljenih okvira i da se čovek bude više svoj„.