Uticaj generacija na ekonomiju – zaključak

Rekapitulacija – kako možemo da iskoristimo različite generacijske uticaje na ekonomiju u narednim godinama.

Svi u sebi nosimo deo tihih, bumera, generacije X i milenijumaca. Svako će se prepoznati, u određenoj situaciji, u jednom ili više ovih opisa (v. linkove na dnu članka).

U okviru generacija, jedan tip je češći od drugih, zbog (ili zahvaljujući) obrazovanju, uticaju medija ili političko-ekonomskom kontekstu.
Ne postoji generacija koja je bolja ili lošija od neke druge.

Ne treba da zaboravimo da smo svi mladi u jednom momentu, da svi želimo da poživimo dovoljno dugo i da, i kao mladi i kao stari, možemo da budemo predmet predrasuda da nešto lošije radimo od drugih zbog svojih godina.

Umesto da sudimo, hajde da vidimo kako možemo da iskoristimo ove generacijske uticaje u narednim godinama. Rekapitulacija:

Tihi – još malo direktnog uticaja na ekonomski svet, izuzev potreba u oblasti zdravlja.
Bumeri – velike potrebe u oblasti zdravlja. Kao novi penzioneri imaju/imaće vremena i sredstava, kao i velike mogućnosti za sve u vezi sa potrošnim i trajnim dobrima, slobodnim vremenom, putovanjima, transportom i, samim tim, benzinom.
Iks – izražen interes za održivi razvoj, čiste tehnologije i uravnoteženje profesionalnog i privatnog života, pa samim tim, zanimanje i za slobodno vreme.
Milenijumci – još izraženije zanimanje za čiste tehnologije, nove informaciono-komunikacijske tehnologije, slobodno vreme i brendiranu robu.
Z – mogući povrat tradicionalnijim vrednostima, interes za trajna i, donekle, potrošna dobra, uz istovremeno korišćenje novih informaciono-komunikacijskih tehnologija koje će se smatrati zrelim tržištem kada dođe njihovo doba.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *