Rekapitulacija – kako možemo da iskoristimo različite generacijske uticaje na ekonomiju u narednim godinama.
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
U okviru generacija, jedan tip je češći od drugih, zbog (ili zahvaljujući) obrazovanju, uticaju medija ili političko-ekonomskom kontekstu. Ne postoji generacija koja je bolja ili lošija od neke druge.
Ne treba da zaboravimo da smo svi mladi u jednom momentu, da svi želimo da poživimo dovoljno dugo i da, i kao mladi i kao stari, možemo da budemo predmet predrasuda da nešto lošije radimo od drugih zbog svojih godina.
Umesto da sudimo, hajde da vidimo kako možemo da iskoristimo ove generacijske uticaje u narednim godinama. Rekapitulacija:
Tihi – još malo direktnog uticaja na ekonomski svet, izuzev potreba u oblasti zdravlja.
Bumeri – velike potrebe u oblasti zdravlja. Kao novi penzioneri imaju/imaće vremena i sredstava, kao i velike mogućnosti za sve u vezi sa potrošnim i trajnim dobrima, slobodnim vremenom, putovanjima, transportom i, samim tim, benzinom.
Iks – izražen interes za održivi razvoj, čiste tehnologije i uravnoteženje profesionalnog i privatnog života, pa samim tim, zanimanje i za slobodno vreme.
Milenijumci – još izraženije zanimanje za čiste tehnologije, nove informaciono-komunikacijske tehnologije, slobodno vreme i brendiranu robu.
Z – mogući povrat tradicionalnijim vrednostima, interes za trajna i, donekle, potrošna dobra, uz istovremeno korišćenje novih informaciono-komunikacijskih tehnologija koje će se smatrati zrelim tržištem kada dođe njihovo doba.
- Uticaj generacija na ekonomiju – Tiha generacija (1)
- Uticaj generacija na ekonomiju – Tiha generacija (2)
- Uticaj generacija na ekonomiju – Bejbi-bum generacija (1)
- Uticaj generacija na ekonomiju – Bejbi-bum generacija (2)
- Uticaj generacija na ekonomiju – Bejbi-bum generacija (3)
- Uticaj generacija na ekonomiju – Generacija X (1)
- Uticaj generacija na ekonomiju – Generacija X (2)
- Uticaj generacija na ekonomiju – Generacija Y (1)
- Uticaj generacija na ekonomiju – Generacija Y (2)
- Mogući budući uticaj generacije Z na ekonomiju