Becollino i Brion – proizvod i brend godine

Potrošači su izabrali Becollino i Brion za brend i proizvod godine. To su dva pečata „Izabranog proizvoda godine“ za kompaniju Dahlia.

Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!

Kompanija Dahlia dobila je dva priznanja za kvalitet proizvoda po izboru kupaca. Nagrada za 2024. godinu u kategoriji „Izabrani proizvod godine“ dodeljena je za proizvod Becollino 2u1 šampon i kupka. Titulu za „Izabrani brend poverenja godine“ poneo je Brion – sinonim za tradiciju i kvalitet.

Uspehu proizvoda i proizvođača prethode inovacija i nov pristup unapređenom asortimanu proizvoda kompanije Dahlia na našem tržištu. Dodeljene oznake izabranim proizvodima godine jesu laskavo priznanje. Ono se dodeljuje isključivo proizvodima i uslugama koji su pobedili konkurenciju u svim kategorijama po mišljenju potrošača.

Kompanija Nielsen, koja godinama unazad obavlja ovo istraživanje, konstantno beleži nove i različite kategorije. Kupci postaju sve zahtevniji i prepoznaju oznake dodeljenih pečata koji im garantuju kvalitet i savet za kupovinu.

Nakon procene od strane ispitanika, koji su glasali za pobedničke preparate u više kategorija, od asortimana za čišćenje, sve do prehrambenih proizvoda i onih za ličnu negu, tri glavna pokazatelja za odluku i odabir odnosila su se na: inovativnost, privlačnost i želju za kupovinom.

Nagrade su posebne i po tome što su potpuno nezavisne, jer se do njih dolazi isključivo glasanjem kupaca, a ne uticajem marketinškog ili finansijskog potencijala kompanije čiji brend ili usluga nosi ovo značajno odlikovanje.

Dahlia – vek povezanosti kompanije i zajednice

Marijana Simić, direktorka marketinga kompanije Dahlia istakla je da je ovo priznanje zajednički trud i uspeh svih zaposlenih u kompaniji.

„Ono što nas razlikuje od ostatka tržišta jeste spoj tradicije i inovacija. Za nas je to dobitna kombinacija kako bismo bili konkurentni i ispratili sve zahteve i potrebe potrošača. Ove godine slavimo 100 godina postojanja. Dva prestižna pečata i priznanja su potvrda da smo na pravom putu i da potrošači prepoznaju trajni kvalitet naših brendova. Zato smo i u godinu jubileja ušli sa proširenim portfoliom na koji zaista možemo da budemo ponosni. Pod sloganom ‘Dahlia brine’ – brinemo o tradiciji koja traje gotovo jedan vek, vodimo računa o kvalitetu koji predstavlja naš zaštitni znak, ali iznad svega, brinemo o ljudima i svetu oko nas“, navodi Marijana Simić.

„Priznanje za ‘Izabrani proizvod godine’ Becollino 2u1 šampon i kupka je još samo jedna potvrda kvaliteta, pravilno postavljenog portfolia proizvoda za bebe i prepoznatljivosti od strane kupca. Osvojena nagrada je najbolji dokaz da već deceniju i po pružamo najbolju moguću negu našim bebama“, naglasila je.

„Pečat za ‘Izabrani brend poverenja godine’, koji je dodeljen našem legendarnom proizvodu Brion, a koji je priznat i prepoznat već 72 godine, nije mogao da dočeka bolju godinu u kojoj će osvojiti ovo sjajno priznanje, godinu jubileja i 100 godina kompanije Dahlia. Za nas je nagrada potrošača više od priznanja. To je duboka veza između nas i naše zajednice, koja nas motiviše da se neprestano razvijamo i kreiramo nove omiljene proizvode naših potrošača“, navodi Marijana.

Dahlia proizvode za negu lica i tela objedinjuju pažljivo formulisane recepture i sofisticirana rešenja u oblasti kozmetike. Inspirisana lepotom i negom kože, Dahlia je jedan od najuspešnijih domaćih proizvođača kvalitetne kozmetike. Višedecenijsko iskustvo, kontinuirani profesionalni razvoj i trening zaposlenih, investicije u opremu vodećih proizvođača, praćenje svetskih trendova i prisustvo na domaćem i regionalnom tržištu uvek su garancija kvaliteta proizvoda.