Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić apelovao je danas na taksiste da prekinu blokadu saobraćaja u Beogradu.
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić apelovao je danas na taksiste da prekinu blokadu saobraćaja u Beogradu.
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
Vesić je rekao da većina zahteva taksista jeste prihvatljiva, ali da ništa ne može da opravda blokadu. Objasnio je da grad nema ni prava ni mogućnosti da sprečava bilo čiji štrajk jer je to ustavno pravo i da svako ima pravo da se bori za svoja prava, ali da gradske vlasti apeluju na taksiste da ne maltretiraju građane.
On je rekao da kompanija CarGo nije klasičan divlji prevoz i da zakon nije dovoljno precizan jer pre samo godinu dana i nije postojao taksi prevoz preko aplikacije.
„Obaveza grada je da se bavi ‘divljim taksistima’ i mi smo ih, maltene, suzbili. Oduzimamo vozila i podnosimo prijave. Ali postoji razlika između CarGo i divljih taksista“, rekao je.
Dodao je da CarGo vozila nemaju oznaku i da inspektori ne mogu uvek tako lako da ih prepoznaju.
Izvor: Politika
Fotografija: Beograd, Marko Nikolajević za Penzin
Podsećamo:
- Plaćanja PDV-a oslobođeni su, između ostalih, delatnosti železničkog, gradskog, vazdušnog i taksi prevoza, telekomunikacija, ali i kockanja i klađenja. Više o ovome možete čitati u tekstu iz 2017. godine Država prašta PDV Bus Plusu, taksi prevozu i kockarnicama
- I drugi oblik prevoza u Beogradu, rekli bismo glavni, imao je i ima svojih problema. BusPlus sistem je bio optuživan za netransparentnost poslovanja, Nekada se (2014) govorilo o potrebi da se, između ostalih, i starijima od 65 godina oduzme pravo na „besplatan“ prevoz: Gradski prevoz u Beogradu: Problem su penzioneri i kontrolori?!
- Svakome je svoja muka najteža, a da muke imaju i taksisti i da se te muke ne ogledaju samo u prodoru novog načina poslovanja i prevoza putnika, govore i podaci po kojima je ova profesija skoro uvek na listi najsmrtonosnijih: Najsmrtonosniji poslovi i najčešći uzroci smrti na radu u Americi
- A da sve može biti bolje, može. Za sve. I ne to nije samo pitanje finansijskih mogućnosti. Mada, ni novca ne manjka u Singapuru: Singapur: taksi prevoz za starije i osobe sa invaliditetom