Promocija važnija od zdravlja? Zvuči nestvarno i ne zvuči kao vest. Ali u pitanju je njihova promocija, a zdravlje naroda. To je stvarnost koju živimo danas u Srbiji. Kakva stvarnost, takve i vesti.
Novac koji je bio namenjen Republičkom fondu zdravstvenog osiguranja, Vlada Srbije preusmerila je za međunarodnu promociju Srbije u okviru kampanje „Srbija stvara“. U pitanju je 60 miliona dinara.
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
U poslednjem broju Službenog glasnika navodi se da će ova sredstva biti raspoređena Kancelariji za informacione tehnologije i elektronsku upravu. Kancelarija ova sredstva dobija „radi obezbeđivanja nedostajućih sredstava potrebnih za međunarodnu promociju inovacionih i kreativnih delatnosti i aktivnosti“.
„Srbija stvara“ je kampanja koja, kako se kažu, promoviše Srbiju. Kampanja, navodi se na sajtu te platforme, „afirmiše vrednosti savremene Srbije – kreativnost, inovativnost i originalnost“.
Iza ove kampanje stoji Savet za kreativne industrije. Savet je osnovala Ana Brnabić, predsednica Vlade Srbije, a u njemu sede pojedinci i organizacije iz kreativnog sektora.
Savet razmatra predloge javnih politika i propisa vezanih za razvoj kreativnih industrija u Srbiji. Takođe, navodi se na njihovom sajtu, pomaže pri određivanju prioritetnih ciljeva i aktivnosti i podstiče komunikaciju i saradnju između sektora kreativnih industrija i drugih grana privrede.
Izvor: Nova ekonomija
Fotografija: rawpixel.com
Brinite o svom i zdravlju svoje porodice.
Tekstovi iz kategorije Zdravlje