Zanimljiv izveštaj o ispitivanju američkog stanovništva o tome šta je ono po čemu se njihova generacija razlikuje od ostalih.
Generacije su nejasne sociološke konstrukcije koje dovode do sveopštih generalizacija o ogromnim, različitim grupama ljudi. Ali je zabavno praviti generacijska poređenja.
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
Pew Research Center je danas, 5. juna 2014. godine, objavio izveštaj o ispitivanju američkog stanovništva o tome šta je ono po čemu se njihova generacija razlikuje od ostalih.
Samo je polovina ispitanika dala konkretne odgovore. Međutim, kada su se sabrali svi odgovori, nisu se izdvojile osobine koje veliki procenat jedne generacije smatra za svoju zajedničke.
„Upotreba tehnologije“ je karakteristika koja se procentualno najviše izdvojila od svih davanih odgovora. Čak 24 odsto pripadnika milenijumske generacije smatra da ih to odvaja od drugih.
Naravno, za neke karakteristike i druge generacije misle da ih one poseduju i da ih one odvajaju od drugih. Tako su i pripadnici generacije Iks u najvećem procentu baš „upotrebu tehnologije“ videli kao svoju karakteristiku, ali je ipak procenat njih koji tako misle duplo manji – 12 odsto.
Za jednu osobinu sve generacije misle da ih odvaja od drugih. Bez iznenađenja to je – „Pametniji smo„. Rezultati ispitivanja „Šta vašu generaciju čini jedinstvenom?“ su sledeći:
II svetski rat, Velika depresija – 14%
Pametniji – 13%
Iskreni – 12%
Radna etika – 10%
Vrednosti/Moral – 10%
Radna etika – 17%
Učtivi – 14%
Vrednosti/Moral – 8%
„Bejbi bum“ – 6%
Pametniji – 5%
Upotreba tehnologije – 12%
Radna etika – 11%
Konzervativni/Tradicionalni – 7%
Pametniji – 6%
Učtivi – 5%
Upotreba tehnologije – 24%
Muzika/Pop kultura – 11%
Liberalni/Tolerantni – 7%
Pametniji – 6%
Odevanje – 5%