JP „Pošta Srbije“ upozorava na novu prevaru. Uz korišćenje logotipa ovog preuzeća, građanima se putem SMS poruka i WhatsApp-a traži uplata radi preuzimanja pošiljke. Ne nasedajte na prevaru.
Javno preduzeće Pošta Srbije izdalo je saopštenje za javnost u kome upozorava na novu prevaru. U pitanju je još jedan pokušaj zloupotrebe logotipa i imena ovog javnog preduzeća. Naime, građani se putem SMS i WhatsApp poruka pozivaju da uplate određenu sumu novca kako bi podigli izvesne pošiljke.
Ove lažne i prevarne poruke sadrže link ka stranici koja, kako se naglašava, nije u vlasništvu JP Pošta Srbije. Na ovoj stranici se traži uplata novca putem platnih kartica.
Skreće se pažnja građanima Srbije da JP Pošta Srbije nikada nije komunicirala sa svojim korisnicima na ovaj način. Ukoliko građani dobiju poruke slične sadržine, Pošta Srbije ih upozorava da ne postupaju prema instrukcijama koje dobiju.
U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije otvorena je i stranica na korporativnom sajtu JP Pošta Srbije, kaže se u saopštenju.
Građani koji imaju bilo kakve nedoumice mogu da pozovu Kontakt-centar JP Pošta Srbije čiji su brojevi telefona: 0700 100 300 i 011 3607 788. Kontakt-centar radi radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
JP Pošta Srbije savetuje građane da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.
Ovaj slučaj Pošta Srbije je odmah prijavila Nacionalnom CERT-u Republike Srbije.
Izvor: Pošta Srbije