Nove ideje za novo doba

Nove ideje za novo doba

Ogromna većina starih živi u svojim domovima okružena tehnologijom – zato je možda najbolje početi odatle kada želite da osmislite poslovnu ponudu za ovu kategoriju potrošača.

Bloomberg, novinska agencija posvećena prvenstveno vestima iz oblasti biznisa, još 2012. godine objavila je specijalni serijal posvećen sve većem tržištu starijih potrošača, koji su naročito zanimljivi u zemljama sa generacijama bejbibumera koji stupaju u treće doba.

U Penzinovom albumu Nove ideje za novo doba predstavljaćemo ideje za posao u narednim decenijama koje odlikuje specijalizovana ponuda za starije, prvenstveno sa ciljem da vas upoznamo sa različitim pravcima razmišljanja koji mogu da vas dovedu do inspiracije za neku vašu novu ideju.

Podsećamo samo da je važno upoznati konkurenciju koja je već prepoznala prednost i uticaj starih ljudi na ekonomiju, ali pre svega – važno je upoznati svoje potencijalne klijente, njihove potrebe i mogućnosti, i potencijale koje poseduju.

Napomenućemo samo jedan detalj: u SAD, koja je poznata po višedecenijskom opredeljenju da se starost provodi u specijalizovanim ustanovama ili celim naseljima za stare, 2010. godine tek je 3,1 odsto starih živelo u takvom aranžmanu. Ogromna većina starih živi u svojim domovima – zato je možda najbolje početi odatle?

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *