Ispitivanje proizvoda za rastući segment tržišta starijih potrošača

„Treća generacija“ je veliko tržište i biznisi to moraju uzeti u obzir. Međutim, da bi razvili nove proizvode za stare potrebne su im ankete i testiranja što nosi brojne probleme.

Anegret Uinger (Annegret Auinger), viši konsultant u marketinškoj firmi, upravo o ovome priča u intervjuu za Natural Product Insider:

– Ljudi od preko 50 godina najbrže su rastuća starosna grupa u svetu, pa će i procenat starijih od 60 godina porasti za 22 odsto na globalnom nivou. Reč je o potrošačima koji su samosvesni, sigurni u sebe, razmišljaju o svom zdravlju, itd.

Kao jedan od problema za uvođenje novih proizvoda, ona izdvaja proces ispitivanja efekata novih proizvoda u nutritivnoj i farmaceutskoj industriji, s obzirom da mnogi stari imaju hronična oboljenja te su i dobijeni rezultati drugačiji. Tu je i problem istovremenih tretmana različitih stanja što može izazvati razne druge probleme.

Ako želite da pronađete dobrovoljce za testiranje svog novog proizvoda za stare, ona preporučuje tradicionalne načine komunikacije kao što su pošta ili telefon, umesto interneta. Takođe, podseća da treba da razmišljate kako će dobrovoljci da dođu tamo gde ih pozovete, u koje doba dana, šta ćete im obezbediti da provedu nekoliko sati u putu i ispitivanju.

Ona ističe tri oblasti koje će biti glavni pravci istraživanja: kognitivne sposobnosti (Alchajmer, demencija), fizičko stanje i rad mišića (pokretljivost), kao i sveukupno zdravstveno stanje. O svemu ovome ona će govoriti i na predstojećoj Vitafoods konferenciji u Ženevi posvećenoj nutritivnim proizvodima.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *