Dobra reputacija (2. od deset pravila za uspeh u starijem dobu)

Dobra reputacija je izuzetno važna. Nekada je i to bilo nešto što se podrazumevalo, a danas se na reputaciju zaboravlja ili se ona pogrešno shvata.

U doba interneta i društvenih mreža, informacije se dele i brzo kreću od pojedinca do pojedinca u okviru jedne grupe. Postalo je izuzetno važno da slika koja se ovim putem o nama širi bude našminkana i lepša od života.

Istovremeno, ukoliko se neko u poslu trudi da održi sliku pouzdanog čoveka, često se to doživljava kao gubljenje energije ili čak kao naivnost.

Ali, to je jedna od stvari koja na duže staze donosi veliki „povraćaj ulaganja“. Jednom stvorena, dobra reputacija pomaže u očuvanju posla i njegovom širenju. Ukoliko dođe do kraha, čovek se uz pomoć ljudi kod kojih ima moralnog „kredita“, lakše podiže i vraća u posao.

Oni koji kasnije započinju posao, lakše će uspeti ukoliko već imaju dobru reputaciju u toj branši. Ukoliko su u toj oblasti novi ili iz nekog razloga nemaju dobru reputaciju, treba što pre da počnu da je grade. Koliko god to u savremenom društvu ponekad izgleda kao uzaludan trud, isplati se uvek. A i bolje se spava.

Deset pravila za poslovni uspeh u starijem dobu

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *