Proizvodi na sniženju dolaze sa dva važna pitanja: koji je njihov kvalitet i koliko su nam zaista potrebni.
Iskustvo potrošača govori da se na akcijama često nalaze bajati proizvodi, oni blizu isteka roka trajanja, proizvodi sa greškom ili oni koji se, inače, slabo kupuju, piše Blic.
Poslednjih godina promet u maloprodaji pao je za više od 30 odsto, pa su razne akcije i sniženja postala polazna tačka današnjih kupovina. Najčešće su na sniženjima oni artikli koji se, inače, ne prodaju dovoljno dobro. Ipak, kada su na sniženju oni beleže i do 70 odsto veći promet.
Rafovi sa sniženom robom nalaze se „razbacani“ po prodavnici, pa mnogi na putu do njih uzmu još gomilu neplaniranih sitnica koje im potpuno obesmisle pokušaj uštede.
Dok veliki marketi ne rizikuju mnogo i proizvode kojima je rok trajanja na isteku, jasno obeležavaju kada ih stave na sniženja, male prodavnice nisu toliko revnosne, pa na akcijama, bez ikakvog upozorenja, prodaju konzerve, sokove, čokoladice, pudinge i kekse sa isteklim rokom trajanja, sladoled koji je već jednom otopljen, pa ponovo zamrznut, ali i vidno gnjile kruške i crne banane.