Foto albumi Istorija

We Can Do It!

“We can do it!” (Mi to možemo) jeste slogan sa danas čuvenog postera koji je tokom II svetskog rata, 1943. godine, za preduzeće Westinghouse Electric izradio dizajner Hauard Miler. Taj poster je samo deo serije koja je naručena i zato je bio veoma kratko postavljen u krugu preduzeća.

Poster je trebalo da podstakne radnike, sve, bez obzira na pol, da bolje rade i da daju sve od sebe.

Tek će tokom osamdesetih godina XX veka, ponovo oživljen, poster početi da se vezuje za feminizam. Korišćen je i u kampanjama nekih političara, između ostalih i Hilari Klinton.

Snažna predstava žene sa zasukanim rukavima poslužila je tokom ovog veka i za ilustrovanje raznih projekata jačanja pozicije žena u društvu, kao i parodija na temu feminizma i patriotizma.

Drugi svetski rat imao je ogroman uticaj na velike društvene promene. Tokom nekoliko godina borbi muškarci su bili na frontu, a žene u fabrikama. Kada su se muškarci vratili nije moglo da se vrati i staro doba jer, borba za polnu ravnopravnost imala je novi snažan argument – sposobne smo da uradimo sve što i vi, zašto da imamo manja prava?

About the author

Penzin

Penzin je portal posvećen pitanjima starenja i poznih godina, kao i posledica koje će ovaj trend imati na pojedinca i društvo. Penzin edukuje, informiše i podseća na važne probleme i moguća rešenja za one koji se pripremaju ili su već u poznijim godinama, za one koji žele na vreme da razmotre sve mogućnosti, za one koji se staraju o ostarelim roditeljima, bakama i dekama. Za sve nas...

Isplata penzija

Draganova nagrada

Draganova nagrada - nagradni konkurs za najbolje putopisne priče i pesme starijih