„We can do it!“ (Mi to možemo) jeste slogan sa danas čuvenog postera koji je tokom II svetskog rata, 1943. godine, za preduzeće Westinghouse Electric izradio dizajner Hauard Miler. Taj poster je samo deo serije koja je naručena i zato je bio veoma kratko postavljen u krugu preduzeća.
Poster je trebalo da podstakne radnike, sve, bez obzira na pol, da bolje rade i da daju sve od sebe.
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
Tek će tokom osamdesetih godina XX veka, ponovo oživljen, poster početi da se vezuje za feminizam. Korišćen je i u kampanjama nekih političara, između ostalih i Hilari Klinton.
Snažna predstava žene sa zasukanim rukavima poslužila je tokom ovog veka i za ilustrovanje raznih projekata jačanja pozicije žena u društvu, kao i parodija na temu feminizma i patriotizma.
Drugi svetski rat imao je ogroman uticaj na velike društvene promene. Tokom nekoliko godina borbi muškarci su bili na frontu, a žene u fabrikama. Kada su se muškarci vratili nije moglo da se vrati i staro doba jer, borba za polnu ravnopravnost imala je novi snažan argument – sposobne smo da uradimo sve što i vi, zašto da imamo manja prava?