Tržišna marža u Srbiji = kupovina u Segedinu

Tržišna marža u Srbiji = kupovina u Segedinu

Sve više odlazimo na izlete u susedne države, sve manje bezglavo jurcamo po njihovim radnjama kako bismo uštedeli ili čak zaradili.

Da Srbija nije rekorder u regionu po visini marži, u tržne centre u susedstvu ne bismo više ni išli.

Poslednjih par godina vodi se polemika oko toga da li se isplati ići u Segedin kako bi se nabavile namirnice. Različiti su ljudi, različite potrebe i životni stilovi, pa se i stavovi o tom pitanju razlikuju.

Međutim, i oni koji idu u kupovinu u Segedin, poslednjih godina sve više kupuju odeću i obuću, a sve manje hranu.

Tržni centar Arkad je savremeni prodajni prostor sa robom manje-više sličnom onoj koju možemo naći i kod nas. Na sajtu ovog šoping mola postoje i strane na srpskom na kome se kupci mogu informisati o najnovijim akcijama.

Najveći broj kupaca iz Srbije dolazio je u ovaj tržni centar zbog brenda H&M koji od septembra 2013. godine ima prodajne objekte i u Srbiji.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *