Teže zapošljive kategorije – Anketa o načinima dolaženja do informacija o poslu

Centar za podršku i inkluziju „Help Net“ sprovodi anketu o tome kako teže zapošljive kategorije stanovništva dolaze do informacija u vezi sa mogućnostima zaposlenja. Anketa je anonima i za popunjavanje je potrebno najviše pet minuta.

Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!

Centar za podršku i inkluziju „Help Net“ sprovodi kratku anketu o navikama korišćenja različitih kanala komunikacije na svakodnevnom nivou, a posebno u pogledu dolaženja do informacija u vezi sa aktivnim traženjem redovnog ili dodatnog posla.

Da biste popunili anketu, kliknite na link ispod ⤵️

Anekta o načinima dolaženja do informacija u vezi sa mogućnostima zaposlenja

Odgovaranje na upitnik značajano je zato što je u toku razvijanje aplikacije za jednostavno i blagovermeno informisanje o mogućnostima prekvalifikacije kroz obuke za obavljanje poslova u sistemu socijalne zaštite – gerontodomaćin/gerontodomaćica, lični pratilac deteta i personalni asistent.

„Help Net“ posebno poziva one koji pripadaju teže zapošljivim društvenim grupama da se uključe u ovo istraživanje. Podsećamo, u teže zapošljive kategorije spadaju:

  • osobe koje su neaktivne na tržištu rada
  • osobe koje traže posao više od 6 meseci
  • samohrani roditelji
  • osobe preko 50 godina starosti koje nemaju redovna primanja
  • osobe sa nižim kvalifikacijama
  • osobe koje pripadaju nacionalnim manjinama.

Za popunjavanje ankete potrebno je najviše pet minuta. Vaše učešće je dobrovoljno i u potpunosti anonimno, odnosno, neće biti traženi lični podaci.

Ova anketa je deo aktivnosti projekta „Unapređenje kvalifikacija i zapošljivosti osoba koje pripadaju teže zapošljivim grupama“ koji Centar za podršku i inkluziju „Hel Net“ sprovodi uz podršku Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ).

Ukoliko imate pitanja u vezi sa ovom anketom i načinom obrade podataka, možete kontaktirati Centar za podršku i inkluziju „Hel Net“ putem imejla: info@helpnet.rs.