EPS poziva potrošače da ažuriraju podatke koji od sad moraju biti jednoobrazni. Generalni direktor Živković kaže da struja neće poskupeti do kraja 2024 godine.
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
Strukturne promene počinju u svim proizvodnim delovima i sistemu poslovanja Elektroprivrede Srbija (EPS). Dugo najavljivane reforme EPS-a omogućio je Plan transformacije koji je Skupština kompanije usvojila prošle sedmice.
Generalni direktor EPS-a Dušan Živković smatra da pitanje eventualnog viška zaposlenih u nekim segmentima proizvodnje nije tema. Treba govoriti o novim procesima.
„Digitalizacija, obnovljivi izvori i verovatno fluktuacija zaposlenih, promene radnih mesta dokvalifikacije… Tako da zaista to nije tema, već promene koje će strukturno pratiti, između ostalog, i ovaj segment sa ciljem da svi zaposleni imaju sigurnost u narednom periodu“, naglasio je Živković.
U narednih godinu i po do dve godine, trebalo bi obaviti implementaciju procesa transformacije EPS-a na osnovu usvojenih dokumenata.
Počeli su remonti i hidrologija je dobra. Struja se uvozi, a zašto je i to dobro, Živković je objasnio:
„Taj segment komercijalizacije kompanije podrazumeva i profit. Imamo dane, recimo kao što je bio i prošli vikend, kada cena na berzama bude na nivou od minus 10 do pet do 10 evra. Svakako da je to period kada treba sačuvati sopstveni resurs“.
Finansijska stabilnost EPS-a biće ostvarivana i na ovaj način – aktivnom participacijom na tržištu električne energije.
Neće biti poskupljenja struje 2024.
Generalni direktor EPS-a kaže da struja neće poskupeti.
„Izvesno ostaje ovakva, a to pokazuje finsnijski izveštaj koji smo predstavili javnosti. Nema osnova i razloga za povećanje cena električne energije ove godine“, tvrdi Živković.
U vezi sa žalbama na račune za struju za maj 2024. godine, Živković kaže:
„Ove žalbe su čak ispod prosečnih vrednosti koje imamo u nekom poslednjem periodu. Na nivou od ovih 3,5 miliona potrošača koliko imamo, to je negde 0,19 procenata“.
Jednoznačnost podataka o potrošačima električne enerije
EPS je poslao obaveštenja na 30.000 adresa domaćinstava putem kojih ih poziva da ažuriraju podatke.
„Proces digitalizacije kompletnog snabdevanja naših potrošača je u toku. Portal Uvid u račun nudi razne aplikacije. One takođe zahtevaju i jednoznačnost podataka o svakom kupcu.“
Ažuriranje baze je nešto što mora da se uradi da bi svaki potrošač kroz korišćenje aplikacije imao jednoznačan podatak o sebi. Kada se prijavi, znaće sve o svojoj potrošnji struje.
U vezi sa ovim generalni direktor EPS-a kaže da je najpraktičnije doći i dostaviti potpisan ugovor.
Izvor: RTS