Stariji, obični ljudi – modeli u reklamnim kampanjama

Stariji, obični ljudi – modeli u reklamnim kampanjama

Britanski lanac prodavnica sa pristupačnim cenama, TK Maxx, za svoju predstojeću letnju kampanju 2014. rešio je da izabere neke od svojih „običnih“ kupaca. Među njima su i Olga Tejlor (62) i gospodin Martin (82). 

Iako je jasno da one prodaju nešto na taj način, ipak je lepo videti da su kompanije svesne želje potrošača da se nešto promeni u načinu na koji se u reklamama prikazuju ljudska bića. Poslednjih godina sve je više starijih modela u promotivnim kampanjama.

Britanski lanac prodavnica sa pristupačnim cenama, TK Maxx, prošle godine je angažovao Dafne Self, najstariju svetski poznatu manekenku, za svoju kolekciju jesen/zima.

Sada je za predstojeću letnju kampanju 2014. rešio da izabere neke od svojih „običnih“ kupaca. Među njima su se našli i Olga Tejlor (62) i gospodin Martin (82).

Olga je bivši ugostiteljski radnik i ponosna baka i poreklom je iz Rusije. Ona na reklami čak ne nosi kupaći kostim koji bi marketinški radnici namenili starijim damama. Opisuju je kao sedu „čuvarku plaže“. Vidi se da je na snimanju reklame maksimalno uživala i sve fotografije, kao i video, prikazuju je kao zaista privlačnu ženu.

I nju i Martina su bukvalno pronašli u radnji, kao uostalom i druge modele u ovoj kampanji. A oni su odradili odličan posao, kao pravi profesionalni modeli.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *