Malkom Nouls, profesor sa Bostonskog univerziteta, nastavio se na radove Djuija i Lindemana, koje je sa andragogijom upoznao beogradski profesor Dušan Savićević…
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
Malkom Nouls, profesor sa Bostonskog univerziteta, koji je radio i kao višegodišnji izvršni direktor za Udruženje obrazovanja odraslih (Adult Education Association), nastavio se na radove Djuija i Lindemana.
On je i proširio je njihove teorije u svojoj knjizi „Odrasli učenik: Zapostavljena vrsta“ (The Adult Learner: A Neglected Species) iz 1973. godine.
Nouls je usvojio da su odraslima potrebne različite metode učenja od onih koje se primenjuju za decu, kako bi se izbeglo da im nastava bude dosadna, i kako bi se zaobišli njihovi strahovi i negativna uverenja koja su možda stekli tokom prethodnih pokušaja u obrazovanju.
On ističe potrebu povezivanja znanja sa praktičnom primenom u svakodnevnom životu. Takođe, promovisao je ideju da odrasli, s obzirom da su mahom već samostalni, treba da budu učeni kako da sami pristupe informacijama.