Mit br. 7: Mala je verovatnoća da će stariji potrošači usvojiti novu tehnologiju
Realnost br. 7: Digitalna podela nije u suštini zasnovana na godinama i smanjivaće se tokom vremena
Uobičajena je zabluda da će stariji ljudi retko koristiti nove tehnologije. Stariji ljudi ne mogu da održe korak sa najnovijim tehnološkim razvitkom i nisu među prvima koji ih usvajaju niti su pokretači novih trendova. Starog konja ne nauči orati, smatraju skeptici.
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
- Kako srebrnu ekonomiju pretvoriti u prednost budućeg sveta (1)
- Kako srebrnu ekonomiju pretvoriti u prednost budućeg sveta (2)
Istraživanja pokazuju da, iako je ovo možda bila ista u prošlosti, stvar se sada menja. Istina je da postoji digitalna podela između starih i mladih u mnogim zemljama. U Nemačkoj, na primer, samo je 31% ljudi starijih od 65 godina koristilo internet 2010. godine, naspram proseka od više od 75% od ukupnog broja stanovnika. Ali ovo je više posledica nedostatka iskustva nego godina – to pre oslikava generacijsku razliku nego urođeni odnos između starosti i usvajanja novih tehnologija.
- Kako srebrnu ekonomiju pretvoriti u prednost budućeg sveta (3)
- Kako srebrnu ekonomiju pretvoriti u prednost budućeg sveta (4)
Mnogi od mlađih bejbibumera bili su u radnom odnosu u vreme evolucije kompujtera, mejlova i interneta i bili su prvi koji su shvatili vrednost ove tehnologije. U Nemačkoj, 75% osoba starosti od 45 do 62 godine tokom 2010. godine redovno je koristilo internet što je u skladu sa procentom koji se odnosi na čitavu populaciju. Skoro 80% američkih bejbibumera koristi internet za povezivanje preko društvenih mreža, skidanje muzike i filmova, finansijske transakcije i igre.
- Kako srebrnu ekonomiju pretvoriti u prednost budućeg sveta (5)
- Kako srebrnu ekonomiju pretvoriti u prednost budućeg sveta (6)
Tehnički potkovani sredovečni ljudi današnjice činiće podjednako tehnički potkovanu grupu seniora u decenijama koje dolaze.
Proizvod koji je uspeo da prevaziđe starosne granice jeste iPad kompanije Apple: od dizajna do marketinga proizvoda sve je bilo namenjeno svim generacijama. Primera radi, moćni zum, inteligentna tastatura i glasovne funkcije kao što je Auto-tekst pokazuju da je on veoma lak za korišćenje. Isto tako, u marketinškoj kampanji mogu se videti ljudi svih uzrasta kako rukuju proizvodom.