Grobarijada u Požarevcu – Marketing po propisu

Grobarijada u Požarevcu – Marketing po propisu

Grobarijada je događaj koji okuplja preko 300 vlasnika pogrebnih radnji iz cele Srbije ali i regiona…

Radiša Mihajlović zvani Drnda, poznati preduzetnik koji je 2006. dovezao Miloševićevo telo iz Haga, organizovao je okupljanje više od 300 vlasnika pogrebnih radnji iz Srbije i bivših republika SFRJ na skupu pod nazivom „5. Grobarijada“.

Mihajlović je, pišu „Naše novine“, oko 300 gostiju dočekao uz transparent „Dobro nam došli, Topalovići“ i dve hostese pored dva pogrebna „mercedesa“ i glogovog koca, dok je na ulazu u salu stajao natpis „Samo je smrt siguran poso“. Sam domaćin goste je dočekao ispred restorana uz bleh-orkestar i „grobarsko kolo“.

Na svečanom ručku koji je priređen u njihovu čast, osim torte u obliku krsta i mrtvačkog sanduka, koji je Drnda probio glogovim kocem, posluženi su „Pantelijino pečenje“, „Mirkova supa“, „Bilijev dezert“, nazvani prema junacima crne komedije Dušana Kovačevića „Maratonci trče počasni krug“.

Na kraju je domaćin, povodom 20 godina poslovanja preduzeća, svojim radnicima uručio po jedan zlatnik, a gostima priveske za ključeve sa figuricama mrtvačkog sanduka i glogovog koca.

Komentar Penzina: Sudeći prema fotografiji i kratkom izveštaju sa događaja, on se po malo čemu, osim po temi, razlikovao od drugih promotivnih događaja koji su popularni poslednjih godina kod nas. Nedostajao je možda još samo zvaničan haštag #grobarijada ili #grobarijadaup, i možda gostovanje bar jedne viđenije ličnosti, pa da budu ispunjene sve norme promotivne kampanje kako bi postala „viralna“.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *