Glasajte. To je tviter uživo.

Francuska vlada je pokrenula intenzivnu kampanju na društvenim mrežama kako bi podstakla birače, pre svega mlade, da izađu na lokalne izbore u martu

Najveći neprijatelj demokratije jeste apstinencija. To naročito važi za levičarsku francusku vladu koja se sprema da se suoči sa opozicijom na predstojećim lokalnim izborima zakazanim za kraj marta 2014, smatra novinar lista Le Parisien.

Zato je danas (17. februar 2014) francuska vlada pokrenula intenzivnu kampanju kako bi podstakla Francuze da glasaju.
Cena ove kampanje iznosi tričavih 1,8 miliona evra. Više nego za tradicionalne radio i TV spotove, poruke su osmišljene specijalno za društvene mreže. I samim tim, za mlade.

Glasajte, to je tviter uživo„, jeste slogan u okviru kampanje #OuiJeVote (#DaJaGlasam). Sam znak # (tzv. haštag) prvenstveno upućuje na društvenu mrežu Tviter, koju mladi Francuzi rado koriste. Poruka „Volite da lajkujete? Glasajte.“ okrenuta je korisnicima Fejzbuka i aludira na čuveno dugme „Like“ (Sviđa mi se).

Nivo apstinencije u Francuskoj dostigao je rekordan nivo tokom poslednjih lokalnih izbora 2008. godine: samo 66,5% Francuza učestvovalo je u prvom krugu, što je najniža zabeležena stopa od 1959. godine“, kažu u francuskoj vladi. To je veoma zabrinjavajuće. Zato jedan od slogana glasi: „Ne znam za vas, ali meni je to veoma važno. Odjednom, to mi daje još veću želju da idem da glasam.“.

Tokom kampanje biće emitovana i dva radio spota i dva veb filma koji će moći da se vide i na Youtube-u i DailyMotion-u, kao i na podsajtu vlade nazvanom OuiJeVote.fr koji će informacije nuditi i kroz popularne infografike.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *