Elektronsko bankarstvo nema poverenje penzionera

Elektronsko bankarstvo nema poverenje penzionera

Koliko efekta imaju reklame koje penzionerima nude usluge elektronskog bankarstva? Da li je uopšte moguće očekivati da neko ko je do penzije stigao uz “papire” sada pređe na digitalni format svojih ličnih finansija?

Brže i jednostavnije – parole su banaka kada se radi o uslugama elektronskog bankarstva. Međutim, do penzionera te poruke teže stižu – jedni kažu nemaju poverenja u takve sisteme i radije čekaju u redovima, drugi u korišćenju elektronskog bankarstva, traže pomoć drugih.

Strah da im se neko prikrade i otme novac dok podižu ionako male penzije sa bankomata, kao i visina provizije, često su razlozi zbog kojih se penzioneri radije opredeljuju da stoje u redu.

Sa druge strane, rešenje za njihovu bojazan je i pomoć dece, a po nekima i oslobađanje strahova od bankarstva preko interneta i upoznavanje sa njegovim prednostima.

Broj onih koji radije biraju čekanje u redovima se tokom godina smanjio, a najveći izazov prethodnih godina kada je reč o saradnji sa penzionerima, bilo je korišćenje bankomata, kažu u jednoj od banaka u Novom Sadu:

– U prethodnom periodu, iz godine u godinu, sve veći broj penzionera koristi elektronsko bankarstvo i alternativne kanale komunikacije sa bankom, a to je korišćenje bankomata i podizanje penzije sa bankomata – kaže Miloš Macut iz Erste banke.

Iako banke nude brojne pogodnosti korisnicima usluga, te se osnivaju i specijalizovane filijale namenjene penzionerima, na dan isplate penzija, oni manje ili više strpljivo čekaju u redovima.

Čest je slučaj da satima pred otvaranje pošta, penzioneri, ispred njih, formiraju redove kako bi među prvima podigli penzije, piše RTV.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *