EDM je postala prvi „glas generacije“ koji otvoreno prihvata partnerstvo sa nečim na šta se svi drugi tipovi muzike nakostreše: bestidnim kapitalizmom…
Nekada su muzički žanrovi bili jasno podeljeni, a omladina se jasno identifikovala sa određenom muzikom, stilom oblačenja, načinom života. Međutim, sa eksplozijom interneta pojavilo se mnogo mikrožanrova koje muzička industrija s početka nije znala kako da iskoristi.
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
Tako je nastala skraćenica EDM – elektronska plesna muzika (Electronic Dance Music), koja je premostila „razlike“ između različitih podžanrova i napravila jedinstveni „proizvod“. Ovaj „proizvod“ danas predstavlja tržište od 6,2 milijarde dolara a čak se organizuju i biznis konferencije EDM-a gde se traže načini za povećanje zarade.
Tu nema neobičnog oblačenja već preovladava duh klasične biznis konferencije sa dosta statistika i međusobnog bodrenja preduzetnika. Naravno, ima i neslaganja. Na primer, neki veruju da je pomenutih 6,2 milijarde zapravo potcenjena vrednost, te da je pre reč o nekih 20 milijardi dolara na svetskom nivou.
Naravno, „nije stvar samo u muzici“. Poklonici ovakvog elektronskog muzičkog miksa imaju i drugih zajedničkih osobina koje su zanimljive prodavcima roba i usluga. Na primer, za njih važi i da vole razne tehnološke novine, takozvane „gedžete“, i da uz samu muziku ide i prodaja uređaja za prenos i reprodukciju zvuka, mobilnih telefona, računara, itd.
– EDM je postala prvi „glas generacije“ koji otvoreno prihvata partnerstvo sa nečim na šta se svi drugi tipovi muzike nakostreše: bestidnim kapitalizmom – piše Verde.