Studija koju su sproveli istraživači sa Univerziteta u Mičigenu došla je do interesantnog podatka da je čak 39 posto ispitanika kupovalo iste brendove automobila kao i njihovi roditelji…
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
U zlatnom dobu detinjstva se formiraju afiniteti prema mnogim stvarima, a jedno zanimljivo istraživanje Univerziteta u Mičigenu je pokazalo da ni sa automobilima nije drugačije. Naime čak 40 posto ljudi se odlučuje da kupi iste automobilske brendove koje su vozili i njihovi roditelji.
Studija koju su sproveli istraživači sa Univerziteta u Mičigenu je ispitala 4.300 vozača i 2.600 roditelja i došla do interesantnog podatka da je čak 39 posto ispitanika kupovalo iste brendove automobila kao i njihovi roditelji.
– U teoriji, ovi podaci bi mogli da promene način na koji će proizvođači automobila naplaćivati i reklamirati nove modele – rekao je vođa istraživanja Soren Anderson.
– Da li su stvarno u pitanju samo automobili, ili su u pitanju drugi faktori, na primer, da deca žele da budu slična svojim roditeljima?
U anketi koju je ovim povodom pokrenuo portal Moj auto, na pitanje „Da li vozite istu marku automobila kao i vaši roditelji?“, rezultat je bio sledeći:
- Da – 34%
- Ne – 53%
- Vozio bih ali nisam u mogućnosti – 13%.