Ekonomija Magazin Godine Porodica Život i godine

Deca prate izbor roditelja za svoj brend automobila

Studija koju su sproveli istraživači sa Univerziteta u Mičigenu došla je do interesantnog podatka da je čak 39 posto ispitanika kupovalo iste brendove automobila kao i njihovi roditelji…

U zlatnom dobu detinjstva se formiraju afiniteti prema mnogim stvarima, a jedno zanimljivo istraživanje Univerziteta u Mičigenu je pokazalo da ni sa automobilima nije drugačije. Naime čak 40 posto ljudi se odlučuje da kupi iste automobilske brendove koje su vozili i njihovi roditelji.

Studija koju su sproveli istraživači sa Univerziteta u Mičigenu je ispitala 4.300 vozača i 2.600 roditelja i došla do interesantnog podatka da je čak 39 posto ispitanika kupovalo iste brendove automobila kao i njihovi roditelji.

– U teoriji, ovi podaci bi mogli da promene način na koji će proizvođači automobila naplaćivati i reklamirati nove modele – rekao je vođa istraživanja Soren Anderson. 

– Da li su stvarno u pitanju samo automobili, ili su u pitanju drugi faktori, na primer, da deca žele da budu slična svojim roditeljima?

U anketi koju je ovim povodom pokrenuo portal Moj auto, na pitanje “Da li vozite istu marku automobila kao i vaši roditelji?”, rezultat je bio sledeći:
  • Da – 34%
  • Ne – 53%
  • Vozio bih ali nisam u mogućnosti – 13%.

About the author

Penzin

Penzin je portal posvećen pitanjima starenja i poznih godina, kao i posledica koje će ovaj trend imati na pojedinca i društvo. Penzin edukuje, informiše i podseća na važne probleme i moguća rešenja za one koji se pripremaju ili su već u poznijim godinama, za one koji žele na vreme da razmotre sve mogućnosti, za one koji se staraju o ostarelim roditeljima, bakama i dekama. Za sve nas...

Tefter

Tefter

Draganova nagrada

Draganova nagrada - nagradni konkurs za najbolje putopisne priče i pesme starijih

Isplata penzija