Romantika kako je vide muškarci…

Šta je, prema mišljenju muškaraca, romantično?

Evropski mediji su u znaku Dana zaljubljenih, naši ga spominju uz skoro obaveznu napomenu da je kod nas uobičajeno slavljenje Sv. Trifuna… Kao i za Dan žena, koji smo svi do juče slavili po partijskoj dužnosti, može biti lepo, ali ne bi trebalo da nam se nameće praznik da bismo se setili ljubavi, žena u našem životu i, što da ne, vina.

Ali nekako u ovo vreme, više se priča o ljubavi (ah, taj marketing), pa dobijamo i rezultate raznih anketa na tu temu. Jedna od zanimljivih jeste i anketa Sandals lanca hotela koju su popunjavali njihovi gosti muškog pola na temu: Šta je romantično?

Prema rezultatima ove ankete, gospoda smatraju da je za jasno stavljanje do znanja sopstvenih osećanja najbolje: “reći volim te” – 74%, “uzeti u naručje voljenu kada se pozdravljate” – 68,5%, “zagrliti je” – 68%, ili “pokloniti joj cveće” – 63%.

Da biste “održavali žar ljubavi”, prema anketiranima, najbolje je “otići negde za vikend” – 72%, “organizovati večeru uz sveće” – 46,5% ili čak, “otići na odmor” – 45% (to se zove standard). Štaviše, “izmeniti svakodnevicu” (18%) u “romantičnom ambijentu” (28,4%) daje bilo kom odmoru sve adute za “unapređenje ljubavnih odnosa” (a to se može i bez visokog standarda u zemlji).

Nije neko iznenađenje, za romantičan odmor idealno okruženje ostaje “zalazak sunca na peščanoj plaži”, ne baš originalno, ali taj dobri stari kliše funkcioniše, smatra skoro dve trećine anketiranih (64,3%). Jednostavno rešenje: “lepa hotelska soba” kaže 30,4%, ali je zato gondola u Veneciji loše kotirana kao idealno mesto za romantiku – 18,7%.

Više od polovine anketiranih muškaraca smatra da odmor ima trajan efekat na kvalitet njihovih ljubavnih odnosa i da on traje najmanje dve nedelje nakon povratka. Međutim, gospoda su i realna pa više od 60% njih smatra da moraju i da ulože određeni napor kako bi bili “više romantični”. A to potvrđuje i ogromna većina od 86% njihovih životnih saputnica.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *