Iako su početne akcije Pokreta 65+ obeležili entuzijazam i dobra volja, nažalost, odziv javnosti bio je ispod očekivanja koje smo zasnivali na rezultatima akcije „Bitka za bebe“
Na međunarodni Dan starih, 1. oktobra 2014. godine, Fond B92 je započeo akciju „65+, Pokret za brigu o starijima“, pod sloganom „Stari nisu stvari“.
Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
Akcija je krenula medijskom kampanjom koja je imala za cilj da pruži inspiraciju i ohrabrenje da život u poznijem dobu može i treba da bude sadržajan i kvalitetan, ali i da skrene pažnju na probleme sa kojima se naši najstariji sugrađani svakodnevno susreću.
Iako su početne akcije Pokreta 65+ obeležili entuzijazam i dobra volja, nažalost, odziv javnosti bio je ispod očekivanja koje smo zasnivali na rezultatima akcije „Bitka za bebe“. Pokušavajući da pronađemo sistematsko rešenje problema najugroženijih starijih sugrađana, uglavnom smo nailazili na zatvorenost, nezainteresovanost i ravnodušnost zajednice.
Odnos prema starijima, očigledno je još jedna od tabu tema srpskog društva, a problemi starijih daleko su ozbiljniji i zahtevaju mobilizaciju čitavog društva, koje i samo postaje sve starije. Ako se svi zajedno ne potrudimo da se ustanovi mehanizam solidarnosti, promeni svest i odnos prema starijima, čeka nas sumorna budućnost.
Zahvaljujemo svim članovima i prijateljima Pokreta 65+ na uloženom vremenu, znanju, radu i donacijama, pre svega na pomoći da zajedno napravimo korak ka poboljšanju položaja starijih ljudi u Srbiji.
Hvala NLB banka ad Beograd, Erste banka, Voda Jana, Eglo d.o.o, Leo Burnett, NVO Amity, Pokret Treće doba, Udruženje penzionera Stari Grad, Udruženje penzionera Srbije, Dom za stare Voždovac, Dom za stare Bežanijska kosa, Dečji hor OŠ Drinka Pavlović iz Beograda, osnovci OŠ Kralj Petar Prvi iz Beograda, Tintolino Family, Udruženje svetskih putnika, Udruženje „Hleb života“, Hor Vračarski solisti, Stray Dogg, Euterpa, Jaffa napolitanke, Teleflora, Doncafe, Samsung, Crveni krst Srbije, Kulturni centar Rex, Kulturni centar Beograd, Mikser House, Kulturni centar Grad, Supermarket Concept Store, Shopping Center Ušče, Immo Outlet Center, Maxi, Idea, DM Drogerie, Atelje 212, Turistička organizacija Beograda, Opština Stari grad, Gradska skuština Beograda, Pozorište Boško Buha, Beogradsko dramsko pozorište, Beogradski maraton, Beogradski trkački klub, Muzej automobila, Faktor Plus, i našim medijskim prijateljima – RTV B92, Prva televizija, Fox, RTV Vojvodina, Radio Beograd, Studio B, Direct Media, Nadlanu.com, Adria Media, Color Press Group, Media Plus, Laguna, Digimedia studio, Penzin, LiceUlice, Lepota i zdravlje, Moj stan, Magazin Lisa, Stojkov štamparija, Masel Group, Grafix, (Y)illit i sve starije sugrađane, divne bake i deke, koji su sa nama podelili svoje životne priče i nesebično pomogli u realizaciji kampanje, navodi se u saopštenju Fonda B92, piše B92.
Saznajte više o Pokretu i postanite njegov deo na sajtu www.pokret65plus.org.