Četiri vežbe koje od obične šetnje prave sport

Dobro je svakoga dana prošetati laganim hodom barem 30 minuta. Ali je moguće od ove svakodnevne i obične radnje napraviti pravi izvor zdravlja.

Pomoću naredne četiri vežbe šetnja postaje aktivna. Treba ih provežbati prvo zasebno i raditi dok se telo ne nauči da svaku radi bez razmišljanja u toku šetnje. Zatim ih, naravno, sve treba izvoditi zajedno tokom dnevne šetnje. Jednostavne su, pa ih svako može izvesti.

Šta je cilj? Svaki pokret izvoditi što pravilnije. Bitno je izvoditi ih sa punom pažnjom. Na primer, odrediti prvih 100 metara za izvođenje prve vežbe.

  • Koristiti ruke Držeći telo pravo, trošiti se više korišćenjem žustrih pokretu ruku
  • Fiksirati pogled pravo ispred sebe Gledati ka horizontu! Na taj način se prirodnim putem ispravlja kičma.
  • Naglasiti korake (ali bez povećavanja iskoraka) Koristiti celo stopalo: peta, spoljni deo stopala, zatim prednji deo pritiskajući dobro prste, naročito palac.
  • Stegnuti zadnjicu Stežući guzove i naginjući se blago napred, jačaju se mišići i  istovremeno stiče idealno držanje.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *