Početna Magazin Godine Ekonomija Digitalni grobar – posao budućnosti

Digitalni grobar – posao budućnosti

„Menadžer digitalne smrti“ biće zadužen da posthumno uredi profile na društvenim mrežama i mejlove, a možda i nešto više od toga…

Odavno nema linearnih, postepenih poslovnih karijera, ali nove decenije donose još veću dinamiku profesija koje nam se, kao nove, često čine i „čudne“. Marketing kompanija Spark&Honey napravila je listu od 20 zanimanja koja će verovatno biti hit za desetak godina, a među njima je „menadžer digitalne smrti“ (digital death manager). 

Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!

Mnogi ljudi u testamentu već ostavljaju i lozinke za svoje onlajn naloge. Ali, posao ovog menadžera trebalo bi da bude da „očisti“ profile na Vašim društvenim mrežama, da fotografije, statuse, tvitove, i da ih sabere u dokumenta/fajlove za Vašu porodicu i prijatelje.

Možete ga uposliti i da povremeno održava Vaše profile tako što će prijatelje i porodicu da podseća na neke zajedničke trenutke, na Vaše reči, ili, ono što će verovatno mnogima biti želja – da ih podseća da ste i dalje „negde tu“, sa njima. 

Zanimljivo je da Gugl već nudi sličnu opciju pod imenom „menadžer neaktivnog naloga“ (Inactive Account Manager). Međutim, ona za sada korisnicima dozvoljava samo automatsko brisanje svih dokumenata i naloga u slučaju da nisu aktivni tri, šest ili devet meseci – već po ličnom izboru.