Pelene za odrasle – Prodaja uskoro kao za pelene za bebe

Pelene za odrasle – Prodaja uskoro kao za pelene za bebe

Prodaja pelena za odrasle doživeće pravi bum u narednim godinama, i čak se procenjuje da će u narednih 10 godina dostići prodaju pelena za bebe, piše Blumberg o američkom tržištu proizvoda za ličnu higijenu.

Jedna od velikih kompanija za proizvodnju pelena za bebe, sa obrtom koji se meri u milijardama dolara, Kimberly-Clark (poznate po „Huggies“ pelenama) lansirao je novu liniju istog proizvoda, ali za odrasle. Međutim, oni su izabrali nešto drugačiji pristup u kampanji – njihove pelene nose dugonogi modeli koji izgledaju kao da jedva imaju 40 godina.

Ovaj potez prati intezivna kampanja u velikim časopisima i na televiziji time obznanjujući da praktično počinje nova era u oglašavanju – era koja je direktno posvećena isključivo starijima, i to bez uvijanja i prepuštanja klijentima da saznaju „o čemu se tačno u reklami radi“ tek kada odu, na primer, u apoteku.

– Želimo da proizvod učinimo više „normalnim“, pa čak i zabavnim, sa stvarnim ljudima u našoj reklami koji će reći: Hej, imam problematičnu bešiku, to i nije tako strašno, kaže šef odseka kompanije zadužen za pelene za odrasle i ženske proizvode za ličnu higijenu za Severnu Ameriku.

U 2015. godini u SAD tržište pelena za odrasle dostiglo je 1,8 milijardi dolara, a očekuje se da će do 2020. godine porasti na 2,7 milijardi. Istovremeno, tržište pelena za bebe beležiće daleko manju stopu rasta, od svega 2,6 odsto, ali do vrednosti od 6,3 milijarde.

Međutim, po istom trendu, za desetak godina verovatno će biti prodavan jednak broj pelena za odrasle kao i pelena za bebe, i to u obe najveće kompanije na ovom tržištu – Kimberly-Clark i Procter & Gamble.

Ono što je dodatno značajno za ovaj biznis jeste to što bebe prestaju da nose pelene posle godinu-dve-tri, dok odrasli koji jednom počnu nastavljaju da ih nose do kraja života, koji danas može biti značajno produžen zahvaljujući medicini.

Procene Fondacije za urološku negu (Urology Care Foundation) jesu da svaka treća starija osoba u SAD, od čega je 80 odsto žena, ima problem sa kontrolom bešike. Razlozi su trudnoća i porođaj, ali i zdravstveni problemi koje izazivaju dijabetes ili gojaznost, ali i uobičajene negativne posledice starenja, kažu na klinici Mejo.

Zato se proizvođači sada trude da iskoriste trenutak i da pelene za odrasle učine, ako ne modnim detaljem, a ono bar manje neprijatnim za one koji ih nose, piše Blumberg.

(ne)vezano za temu:

politika-izbori-higijena-gace

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *