Grey Models – nova agencija za modele koji lepo stare

Grey Models – nova agencija za modele koji lepo stare

Godine 2015. osnovana je agencija ‘Grey Models’ (Sivi/Sedi modeli). Ona angažuje starije osobe kao modele i manekene.

Na fotografiji: Majka i ćerka – Franses (82) i Tineka (56)

Osnivač agencije, bivši modni agent Rebeka Valentajn, bila je podstaknuta jednostavnom potrebom tržišta koju niko nije na pravi način ispunjavao.

Entoni Ficdžerald (50)

Entoni Ficdžerald (50)

Naime, u svetu manekenstva, čim pređete 25. godinu života, trebalo bi da se polako preusmeravate na drugu profesiju. Sa 30 godina, već ste prošlost.

Međutim, današnje tržište zahteva starije modele, što je činjenica koju mnogi ne žele da prihvate. Rebeka objašnjava kako naročito reklamne agencije greše jer za proizvode i usluge koji su namenjeni starijoj populaciji ili angažuju mlade modele ili nalaze bilo kakva starija lica.

Sa druge strane, oseća se da stariji manekeni imaju veoma dobru prođu, pa su često oni plaćeniji od mlađih. Razlog tome je i taj što ih nema mnogo u poslu.

Rebeka je rešila da iskoristi priliku. Agencija „Grey Models“ ne angažuje samo modele koji su zašli u treće doba. Ima tu i mlađih, ali prestarelih u klasičnom svetu manekenstva. Rebeki nije bitna klasična lepota već „ono nešto“.

Za „Grey Models“ se angažuju modeli „koji stare lepo“. Godine nisu bitne.

Rebeka je, kada je Tineka Foks (56), bivši model, došla na kasting u pratnji svoje majke, domaćice Franses (82), angažovala obe. Franses za sebe kaže da nikada nije bila lepa, ali ona definitivno poseduje očaravajući šarm. Upravo je to ono što je potrebno.

Meg MekNorton (61)

Meg MekNorton (61)

U Britaniji, prema istraživanjima, žene u 50-im svake godine potroše skoro sedam milijardi funti na garderobu i aksesoare. Iako žene mlađe od 50 i dalje troše više – 9,5 milijardi funti godišnje, potrošnja raste u starijoj starosnoj grupi.

Naime, žene starije od 50 godina troše  svake godine u proseku 4,5 odsto više nego prethodne, dok ova brojka opada za 1,3 odsto kada su u pitanju mlađe žene.

Ekonomska kriza ili nešto drugo, tek logično je da u reklami kojom želite da privučete starije, model bude neko sa kim bi oni mogli da se poistovete. Međutim to treba da bude i neko ko je privlačan, sa imidžom koji bi stariji želeli da imaju ili smatraju da ga već poseduju.

Neke kuće su to već shvatile, pa su, na primer, glumice Helen Miren (69) i Džejn Fonda (75) zaštitna lica L’Oreala.

Agencija „Grey Models“ je verovatno samo prva u nizu. Rebeka je oduševljena reakcijama. Dobar početak posla za „Sede modele“, dobra promena stava za društvo.

Pratite Penzin na Fejzbuku!

https://www.facebook.com/penzin.rs/posts/854402557931022

Izvori: The GuradianTelegraph, That’s Not My Age

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *