Početna Magazin Godine Ekonomija Deca prate izbor roditelja za svoj brend automobila

Deca prate izbor roditelja za svoj brend automobila

Studija koju su sproveli istraživači sa Univerziteta u Mičigenu došla je do interesantnog podatka da je čak 39 posto ispitanika kupovalo iste brendove automobila kao i njihovi roditelji…

Otvaranjem Google oglasa na ovoj strani pomažete rad Penzina. Hvala vam unapred!
U zlatnom dobu detinjstva se formiraju afiniteti prema mnogim stvarima, a jedno zanimljivo istraživanje Univerziteta u Mičigenu je pokazalo da ni sa automobilima nije drugačije. Naime čak 40 posto ljudi se odlučuje da kupi iste automobilske brendove koje su vozili i njihovi roditelji.

Studija koju su sproveli istraživači sa Univerziteta u Mičigenu je ispitala 4.300 vozača i 2.600 roditelja i došla do interesantnog podatka da je čak 39 posto ispitanika kupovalo iste brendove automobila kao i njihovi roditelji.

– U teoriji, ovi podaci bi mogli da promene način na koji će proizvođači automobila naplaćivati i reklamirati nove modele – rekao je vođa istraživanja Soren Anderson. 

– Da li su stvarno u pitanju samo automobili, ili su u pitanju drugi faktori, na primer, da deca žele da budu slična svojim roditeljima?

U anketi koju je ovim povodom pokrenuo portal Moj auto, na pitanje „Da li vozite istu marku automobila kao i vaši roditelji?“, rezultat je bio sledeći:
  • Da – 34%
  • Ne – 53%
  • Vozio bih ali nisam u mogućnosti – 13%.